Professionele en natuurlijke authentieke Wellness & Beautyproducten

vrijdag 12 november 2010

Lelijke flessen

Hierbij even iets wat ik niet begrijp en wat me stoort.
Als ik een lekkere massageolie wil kopen waarom moet het dan in die afschuwelijk lelijke
plastic flessen verpakt worden. Meestal zit er dan nog zo'n vervelende spuitdop ook op waarbij als je er een keer in knijpt het halve flesje over je heen krijgt.
Waarom doen fabrikanten er niet iets meer moeite voor om een mooie verpakking er om heen te creëren, dan durf ik het eindelijk op mijn nachtkastje te zetten.



Zie hierboven een aantal voorbeelden zoals het er wat mij betreft niet uit zou mogen zien.





En hier een drietal voorbeelden zoals het naar mijn idee wel moet zijn, in mooie glazen verpakking, behalve die van Rituals.. maar dat vergeven we ze maar.

Verder is een glazen verpakking niet alleen mooi, maar ook nog eens beter voor het milieu!

1 opmerking: