Professionele en natuurlijke authentieke Wellness & Beautyproducten

woensdag 15 december 2010

WINACTIE!!

Omdat het bijna kerst is vind ik dat ik iets moet doen voor alle lezers
van mijn blog.
Vandaar dat ik drie artikelen ga weggeven, die beschikbaar zijn gesteld
door diamantwellness.com
Verder zal ik deze artikelen inpakken in mooi kerstpapier. Dus je kan ze
zo als cadeautje onder de kerstboom leggen maar natuurlijk ook lekker zelf
gebruiken. Deze winactie eindigt dinsdag 21 december 18.00 uur zodat
ik nog genoeg tijd heb om de artikelen te versturen zodat je ze nog voor kerst in huis hebt.

Wat kan je winnen?

1. Skin79 Super Blemish Balm Pink Label
Skin79 Blemish Balm is een crème geschikt voor alle huidtype, met name de zeer gevoelige huid welke last heeft van acne en andere oneffenheden. Verder een uitstekende foundation met uitstekende hydraterende      eigenschappen. Zie voor meer informatie mijn vorige artikel.

2. Flowerwater





Body Spray met een geur van oosterse bloemen.
Kan ook als luchtverfrisser worden gebruikt in een ruimte.
De geur die we nu gaan weggeven is die van Thaise Bloemen.

3. Handcream  



Handige vochtinbrengende crème voor de handen. Voor de gehele dag.Om de handen zacht en gehydrateerd te houden. Voorkomt uitdroging als gevolg van een koel weertype. Breng de crème aan na het wassen van de handen.
Je kunt kiezen uit de geuren appel, groene thee, kersen, aardbei, meloen, perzik of avocado.

Wat moet je ervoor doen?
Het enige wat je hiervoor moet doen is zoveel mogelijk mensen op de hoogte stellen van
deze blog.
Dit kan bijvoorbeeld door dit te twitteren, door email, facebook of door een link te plaatsen op je eigen website of blog etc, etc.
Stuur hier voor een mailtje naar winactie
Vermeld hierbij wat je hebt gedaan om deze blog te promoten en je kan hier ook meteen je adresgegevens achterlaten en eventueel wat je graag zou willen winnen.
Je adresgegevens worden alleen gebruikt om de gewonnen prijs zo snel mogelijk naar je te versturen en worden niet gebruikt voor promotionele doeleinden en worden na bekend worden van de winnaars direct verwijderd.


Rest me nog om iedereen veel succes te wensen.

1 opmerking:

  1. Leuk ik ga zeker meedoen.
    Ik wil die Skin79 eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen